28 december 2008

Fjärilar


Dessa fjärilsstämplar i tre storlekar kom förra våren


Grattisstämpeln är en nyhet och texten är från förra vårens släpp



Över stämpelmotivet har jag ett vellum med lite glitter i.

Jag har färgat in fjärilsstämplarna med Tombowpennor och sen fuktat stämpeln med lite vatten innan jag stämplat motivet. Över fjärilarna har jag sedan stämplat texten I denna ljuva sommartid. Jag har chalkat kanterna och sedan limmat på ett vellum med lite glitter i över motivet och på det har jag stämplat den nya grattistexten.

Stämplar jag använt:
Fjäril stor H
Fjäril mellan C
Fjäril stor B
(Beteckningen på den stora textstämpeln och grattisstämpeln återkommer jag med)

2 kommentarer:

Hege-Annie Simonsen sa...

Så flott!!... :)

Håper dere kommer med noen nye stempler med norske gratulasjonstekster også! Den grattis teksten er kjempeflott! :)

Shirley sa...

Butterfiles är några av mina favorit bilder. Detta är verkligen ett vackert kort och jag gillar verkligen den viktigaste färg!