30 juni 2010

Et vintage kort.

Her har jeg laet et kort i duse bruntoner. Motivet har jeg funnet på nettet, og papiret jeg har brukt er Inkidos "Cartas - Tuva, Satin Sand".  I hjørnene har jeg brukt stempelet "hørn 3, litet", og det samme stempelet har jeg brukt rundt den lekre blonden.
Den store blomsten har jeg laget av Tim Holtz blomster dies, og jeg har dekorert med pyntebær fra
Jeg har stemplet sommerfugler "fjæril, mellan" på lys kartong, klippet ut og sotet kantene med Distress Ink. Sommerfuglene er også pyntet med pyntebær, og noen perler.
"Gratulerer" teksten fra Inkido finner du her
Noen roser og perler fra Inkido, og noen utstansede blader, og kortet mitt er ferdig:)







2 kommentarer:

Ulrike*** sa...

...simply a wonderful card...have a nice day...Ulrike

annes paperfun sa...

Så herlig vintage stemning i kortet :o))