25 juni 2010

Ny DT Mahlin

Hejsan alla =)!

Jag heter alltså Mahlin, och jag är jätteglad för förtroendet att ingå i Inkidos Design Team.
Jag kläcktes en kall vinterdag för snart 30 år sedan. Jag bor tillsammans med min man, son och tokiga siames i ett vitt tegelhus inte långt från Kolmårdens djurpark. Jag jobbar som lärare i specialverksamhet (inriktning högfungerande autism/Asperger Syndrom), ett otroligt givande och inspirerande jobb men samtidigt väldigt krävande.. Då är det skönt med en kreativ outlet.

och den är som ni säkert förstår att scrappa. Jag gör uteslutande layouter, det kan slinka in något alter här och var dock. Min stil är, färgglad, livlig, lekfull. Jag älskar att arbeta med färger, mönster, negativ yta, grupperingar och lager.

Vi finalister fick ett inspirerande material-kit från Inkido att skapa någonting utav. Vi fick alla precis samma material och utmaningen att inte använda något annat än det som fanns i, förutom några basgrejer som stämpeldynor, verktyg, dies och embosspulver. Det här är vad jag skapade.





Jag hoppas att ni ska inspireras lika mycket som jag av allt fint Inkido har att erbjuda.

Tack för titten och vi ses igen!

1 kommentar:

La Vikinga sa...

Välkommen!

Ska bli kul att se vad du gör!

La Vikinga