23 juni 2010

Ny DT Mette


Hej alla!

Mette heter jag och jag är 42 år ung! :)

Jag bor i Västerås tillsammans med min man och två av våra barn; Emma som är 19 år och Adam som är 16 år. Vår äldsta dotter Mye (21 år) bor på Nordirland.

Jag jobbar nätter på IVA (Intensivvårdsavdelningen) på lasarettet här i stan och jag stortrivs med mitt jobb!

På min lediga tid scrappar jag massor!

Jag har scrappat i lite över 3 år nu och jag bara älskar den här hobbyn mer och mer hela tiden.

Jag scrappar nästan bara layouter eftersom jag älskar att ge mina foton liv på det sättet...
När jag sätter mig i min scraphörna försvinner tid och rum och jag kan fly verkligheten för en stund.

Att få vara en del av Indiko och deras härliga produkter är en stor ära och jag är så lycklig över att få med i deras DT.

Av de finalist-produkter som vi fick hemskickade gjorde jag en layout av barnens kusin på hennes studentdag för några veckor sedan.

Och så här blev den...

Inga kommentarer: