29 november 2010

Kul med tags! / Fun with tags!

Ibland är det roligt att bara leka runt lite med alla fina stämplar man har, utan krav på resultat eller syfte. Här har jag gjort några tags med massor av olika stämplar från nya och gamla kollektioner.

Sometimes it is fun to just play around with all the beautiful stamps, without thougt of result or purpuse. Here have I made some tags with lots of new and old stamps.

Jag har färgat in tagsen med Tim Holtz Blending Tool och Distress Ink. På denna tag har jag sedan stämplat med svart dyna. Ängeln har täckts av massor av glitterlim från Kort og Godt.

I have inked the tags with Tim Holtz Blending Tool and Distress Ink. On this tag have I stamped with black inkpad. The angel is covered with glitterstickles from Kort og Godt.
  
Denna tag går i rosa och brunt, och en stor charm från kort og Godt blir ett huvudmotiv.

This tag is in pink and brown, and has a big charm from Kort og Godt.

Här har jag använt en äldre kollagestämpel, som jag stämplat på vellum och sedan fäst på tagen.

Here have I stamped on vellum paper, and then put it on the tag.

Alla tags är sedan rikligt dekorerade med strass och pärlor.

All the tags are then richly decorated with strass and pearls.

Hälsningar från Lisa

Greetings from Lisa




Inga kommentarer: