28 januari 2012

Spring Time

Dette er mitt første innlegg her på bloggen. Jeg har laget et posekort som jeg har pyntet med  de nydelige arkene fra den nye kolleksjonen, Spring Time. På dette kortet har jeg brukt Romantic Roses og Rosebuds mønsterark.

Ha en fin lørdag:)

Klem Mette



This is my first post for Inkido. I  made a paperbag card, and I have used the beatiful paper from the new collection Sring Time.  On this card I used the  Romantic Roses og Rosebuds  papers

Have a nice Saturday

Hugs Mette

12 kommentarer:

RitaK sa...

Nyyyydelig kort Mette ;-) Sarte lekre farger, og herlig vintage stil.

ania sa...

Prześliczna karteczka - bardzo delikatna i nostalgiczna:))

Taina sa...

Beautiful and sweet colors, I like this .

Lone Krieger sa...

Hvis dette er dit første indlæg på denne blog så glæder jeg mig rigtig meget til at se noget mere fra dig fremover. Et super sødt og meget romantisk og feminint kort.

Pia sa...

hvor er det bedårende

Marte sa...

Helt nydelig!!

Papirdilla sa...

Dette er helt nyyyydelig, Mette! Rett og slett vakkert:)

Berit sa...

Vakkert!! ♥♥♥
Og til stor inspirasjon!

Pysselfröken sa...

Underbart sött!

Hilde sa...

dette har skikkelig wow faktor!!!
love it!

Bellaidea sa...

This is lovely!

Birgit sa...

Beautiful card - so pretty and delicate!
Hugs...