24 mars 2012

Sunshine collection

Da er det min tur til å dele litt inspirasjon med dere. Jeg har laget et kort av en matavfallspose! Den har jeg brettet i tre og pyntet alle sidene. Jeg har brukt de nye flotte arkene fra kolleksjonen Sunshine. Stempler og pynt er fra Papercraft scandinavia.


Then it's my turn to share some inspiration with you. I made a card of a paperbag! I have used the  new great pattern paper from  the Sunshine collection. Stamps and decorations are from Papercraft scandinavia.


I wish you all a great Saturday :)

Hugs Mette

11 kommentarer:

RitaK sa...

Råfint kort Mette :-)

Taina sa...

This is absolutely wonderful. Many nice detail and beautiful colors.
I wish you a good weekend :))

Papirdilla sa...

Fantastisk nyyyyydelig!
Vakkert....

Gitte sa...

Super flot kort.
God weekend.

Hilde sa...

Vidunderlig flott Mette!! og jeg er heldig å h det i butikken , så jeg har sett det IRL, og det er om mulig enda finere!!!

Wenche sa...

Nydelig.

Bellaidea sa...

Great design, I like color combo and litlle manekin!

Marte sa...

Rålekkert, du er en stor inspirasjon, Mette! Og til Inkido - dere er heldige som har henne på laget! Hun er en kjempeinspirasjon for mange! :)

Artes de Nágela sa...

So beautiful!
I loved it!

yvon sa...

Wow......... this is so beautiful.
Hugs, Yvon

Jytte sa...

Waow .. det er bare helt vildt smukt!!