08 juli 2012

En Bryllupsgave./ A Weddinggift.

I går blev min Niece gift. Hun skulle selvfølgelig have en lidt speciel og håndlavet gave.
Charlotte Ravns blog fik jeg ideen til denne gave.
Jeg har pyntet en flaske champagne og 2 champagneglas med smukt Inkido papir og lækre ting fra Papercrafsscandinavia.
---
Yesterday my niece was married. I wanted to give her a speciel and handmade gift - and i got the idea for this gift at Charlotte Ravns blog.
I altered a bottle of champagne and 2 glasses using lovely Inkido paper and embellishment from Papercraftscandinavia

Her er lidt close ups.
---
some close ups 





Jeg har også pyntet en lille kuffert og en æske m.m. - og resten af gaven kan du se på min egen blog Pipserier
---
I also altered a small suitcase and a box and more - and the rest of the gift you can see at my blog:  

Tak for besøget og hav en skøn søndag!
Thanks for the visit and have a beautiful day.
Knus Dorthe