24 juni 2013

Romantisk Kort/Romantic Card

Hei alle sammen! Yasmin her på bloggen i dag og  har jeg et romantisk kort jeg gjerne vil vise frem! :) 

Hello Everyone! It's Yasmin here on the blog today and  I have a romantic card to share with you. 

Jeg har ikke bare brukt ett inkido stempel for å lage kortet mitt, men 6 forskjellige stempler satt sammen til ett trykk! Motivet er farget med distress inks. 

I haven't used only one inkido stamp to make my card, but 6 diffrent ones all put together as one motiv! I colored it with different distress inks. 

Jeg har kost meg med de nyeste papirene i "Beautiful Memories 2" kolleksjonen. De er så vakre og jeg må legge til at jeg ble faktisk veldig fornøyd med det kortet her. Fikk bittetlitt dårlig samvittighet når jeg krøllet papiret godt inni hånda mi for å skape litt tekstur og dimensjon.

I have enjoyed playing with the newest papers in the "Beautiful Memories 2" Collection. They are utterly beautiful and I must add that I'm very happy with the way this card turned out. :) I felt a bit guilty for curling up the papers to add a bit of texture and dimention. They are so beautiful!


Håper kortet mitt inspirerer og kanskje en dag så lager jeg en tutorial på hvordan du kan lage din egen stempel kollage med Inkido's herlige stempler. :)

I hope my card inspires and someday I maybe do a tutorial on how to make your own stamp collage with Inkido's awesome stamps. :)




5 kommentarer:

Veronique sa...

Du er kjempe dyktig Yasmin, og jeg storkoste meg på kurset ditt :)

Veronique

ANUPAMA CHOUDARY sa...

Love your romantic card, Yasmin!

Bellaidea sa...

This is so pretty!

Ella Swan sa...

Lovely card & stamping!!

Bente Fagerberg sa...

Bare helt nyyydelig!! Du er sååå flink!! :-)